Yes Ter Day


Assalamualaikum 

Hai ! Big smile for today huh ? I dont think so --'' And yesterday aku keluar dengan Eliy Nazira ! treeettt treeettt ^^


Pergi dalam pukul 12 then terus ahh~ Segamat ni apa je ada --'' But since school holiday ni aku tak tengok wayang lagi so aku keluar nak tengok wayang , and ...... kene belanja Haziq :3 Kebetulan Eliy ni nak jumpa kekasih sayang dia yang memang annoying -.- Bila ada problem mara aku,bila dah depan pandang sleck dengan aku U_U <-- Itu pakwe dia lah haha 

So then aku ajak Haziq. Tak yah ajak pun tak pe , OS tu dah jadi rumah kedua dia dengan gayboy dia , gayboy ? Alaaaa Paan :3 hikhik Oh ya aku ajak Haziq , dan dia tidak pernah lupakan gayboy tersayang dia soo Paan pun ada ;) *kenyitmata* auchhh shuwitt --'' HAHA 

Sampai je gerak pergi Nanyang :3 K Haziq kata baru nak mandi,and aku tahu dia tipu,tiba-tiba dia cakap yang aku pakai baju ni ni ni Eliy pakai ni ni ni sah ada area Nanyang . Hikhik aku malas nak layan aku suruh dia datang sendiri waaaahhhh 0.o Haziq datang , Arep pun lepas tu aku pun malas nak cerita :3

Then aku dah beli tiket haha orang tu cakap "Baik ambil yang ni,sebelah awak sume kosong awak duduk dua orang je " Sama je macam ambil seat couple --'' So aku amik jela seat tu . Sekurang-kurangnya ada tempat aku nak letak beg ;D and barang makanan Haziq :3 Twisties and popcorn tak kuasa aku nak pegang , Dia nak aku bagi *peace* 


Anddddd Tarrrraaaaaaaaaaaaaaaa ! Aku tengok Tuuuwaiiilite (Twilight) Omg Omg Omg ! Cerita dia best nak mati aku cakap :3 Ending dia waallllaaahhh ! Haha tapi best la kut i'll give 5 stars even aku tersengguk-sengguk tengok cerita dia but it was fun to me ;)

Habis tengok wayang , phone crik masalah battery habis :3 And tengah jalan-jalan terserempak dengan K . Nana haha k dia dengan Mirul -.- Aku kan aku kan rasa nak tembak POM ! muka Mirul tu >.< K nvm forget it . But haha thanks to dia juga sebab pinjamkan phone dia ;D soo aku boleh settle problem aku dengan phone tu H**l -.- !

Then balik waaaahh aku lapar aku lapar bye ! <3

Forever Besties ? Please ? <3