Holiday :3

Assalamualaikum

Got a good holiday ? Okay surely i'm just back from a 'holiday' without disscussion :3 lol. Aku memang suka trip-2 macam ni :3 and trip yang sekejap haha . Semalam pergi hari ni balik , only enjoy eating dekat sana .Anddd swimming pool dekat hotel tu je :3 Aku ? Mampu tengok Singapore and Legoland dari jauh HUAAA bila boleh pergi holiday tempat-tempat macam bulan ni 0.o K Haziq pelase ? bawak aku boleh ? :P huekk *kgedik* -.-

Tadi singgah Machap,before aku singgah Machap aku bagitahu Haziq aku nak beli BR macam semalam dia jealous kan aku tapi tak menjadi . Soo i decide nak makan BR tiba-tiba dia cakap BR tak ada dekat Machap lulz kantoi macam tu je aku snap gambar then send lalalalala :P

Yummy isnt ?
K yummy-yummy juga duit aku melayang macam tuu :3 K takpe lagipun aku tak makan nasi sangat hari tu T_T ehek ! Nak kata aku dah berapa hari makan nasi sedikit je then tengok berat badan yes Alhamdulilah turun 2kg lulz :P Haziq naik berat badan sebab kerja makan je masa pergi Penang ;D Siapa suruh tak bawa aku =.= 

Sepanjang trip pergi Johor Bahru , memang kerja aku gaduh dengan Miqael je la . Dia yang cari pasal dulu :3 Yang geram bila aku marah dia aku pulak kena marah balik . K aku memang suka macam ginihh :3 Nasib comel kan Miqa ? :P

Budak ni sangat GEDIK !
K malas nak taip panjang-panjang bukan ada orang baca pun -.- Lagipun dah ngantuk dah :3 K goodnite <3