Aku sayang mereka berdua :)


Assalamualaikum 

So how are you ? K im fine here ;) Baru balik dari Kulim,Kedah dan tak ada benda yang menarik ok -.- Cuma duduk dalam bilik,keluar tengok pool dan buat benda yang sama -;- 

Tahu tak ? I dont know why , since aku rapat dengan Haziq , aku mula faham erti 'CEMBURU' atau ayat sekarang 'Jelly' --'' Okay memang dalam setiap manusia ada kan sifat tu ? Tapi aku rasa aku punya sifat tu macam terlalu teruk tahap gaban dan cipan juga kera la kut :3 Idk why? Even kawan sekelas aku borak dengan dia aku jadi macam tak tentu hala macam orang gila just tak tunjukkan saje. Aku cuma tunjuk pada Fatimah :') Oh yess Shee....

Fatimah ? Or i just call her Tymah <3 Dia seorang je yang boleh faham aku . Idk why her :'( And next year dia dah tak ada dekat sisi aku dah :'( K tinggal aku dengan Haziq je yang duduk dalam kelas tu . Tu pun takpasti lagi aku boleh borak rancak dengan Haziq ke tidak :'( Kelas aku...mereka berbeza :'( Aku ingat bila Haziq cakap :
Aku nak kita berjaya sama-sama ok ? Jangan sedih-sedih lagi :)
Aku baca mengalir airmata aku . Aku tak pernah nak rasa sebahagia macam ni bila seorang kawan bagi semangat pada aku . Aku terus bangun daripada jatuh tersungkur :')  Dulu time aku ada masalah dengan Family,kawan or someone special even masalah diri aku pun aku cerita dengan Tyma . But next year ? Aku tak pasti lagi siapa yang boleh faham aku macam mana Tyma faham aku . Last day school,berat hati nak lepaskan Tyma walaupun kena sound dengan Mama Fauziah aku endahkan teguran tu aku tetap nangis atas perpindahan Tyma . Dia tak pernah nak buat aku menangis melainkan kiteorang bergaduh besar. First time aku masuk sekolah tu pun aku terus rapat dengan dia . And sekarang aku dah duduk asrama pun aku STAY lagi rapat dengan dia . Hanya dia je yang boleh aku bermanja walaupun dimata orang lain cara aku ni gedik tapi aku sayang sangat </3

21/11/12 Aku rasa nak cabut kepala hotak aku ni dengan spana . Itu tarikh lahir seorang sahabat yang tak pernah nak jauh dari aku masa belajar :'( Aku hampir lupa sampai lah Haziq send text
Kau dah wish dekat Tyma ? (12:11 am - 22/nov/2012)
Aku sedih,aku bodoh,bengap eberything befday kawan sendiri aku lupa :'( Jujur aku tak ada niat :( Yang lawak entah macam mana aku kelam kabut sangat takut Tyma tak terima aku salahkan Haziq sebab bagitahu lambat >.< Dia pula yang gedik merajuk dengan aku :') For me they're everything :)

7 tahun aku kenal Haziq & Tyma dah macam ahli keluarga aku sendiri . Kenakalan Haziq,gurauan dia,lawak bodoh dia,cara dia marah,cara dia geram aku dah ngerti 99% . Sifat fahaman Tyma terhadap aku,caring dia,cara dia belajar,apa dia suka & tak suka aku dah ngerti juga 99.5% Tapi kenapa dia perlu pergi tinggalkan aku ?

Apa yang diorang dah buat pada aku , yess adviser and kata semangat yang aku tak pernah nak lupa ;') Senyuman diorang membuat aku terus kan hidup aku sebagai seorang kawan . Ada masa-masa aku kerap tidur Tyma yang akan kejutkan aku dan buat benda yang mungkin aku tak tertidur tak pun dia join sekali aku tidur :'D But..paling sadis bila Haziq kejut -.- memang buruk nak mati muka dia :3 ehekk ? hikhik

Alhamdulilah ... Mereka bukanlah pergi buat selama-lamanya daari hidup aku . Alhamdulilah juga aku masih diberi peluang untuk terus hidup demi membahagiakan kedua ibubapa aku dan masa depan aku dan aku tak akan pernah lupa apa Haziq kata 'Aku nak kita berjaya sama-sama keyh?' Yess,aku tak akan pernah lupa <'3

I'm just full hoping yang aku akan cuba buat yang terbaik untuk masa depan aku :') C H A I Y O K ! ahaaa itu ayat semangat aku :) Kalau ada sesiapa terasa membaca post kali ni maafkan saya *susunsepuluhjari* Bukan niat tapi hanya ingin meluahkan apa yang tersirat dalam hati . Iyalah sepanjang cuti tiada telinga yang ingin mendengar isi hati . Wahhh sangat rancak aku berpuitis kali ni :'D Tak apa semoga ayat-ayat ni mempermudahkan aku menjawab BM next year X) Keep moving forward Diena ! So lafaz Assalamualaikum <3