Aku tak tahu tapi best


Assalamualaikum

Okay breath in breath out fuhh~ 

Kenapa aku buat macam tu ? Haha cant you see it !? Its Taylor Lautner ! OMG OMG OMG haha I cant stop dreaming of him :) 

Two days in sucesstion aku tengok cerita Abduction dekat HBO . And it was reallyreally awesome okeyh ! Rugi tak tengok . Bukan apa yang awesome tu Taylor Lautner haha yang lain tidak awesome :P This is the first time aku tengok movie yang HERO dia is Taylor Lautner sebelum ni tengok Twilight asyik-asyik Vampire tuu lepas tu Bella ada pun TL time dia jadi serigala :3 Lulz 

Okay forget it . I just wanna story about last day . Aku tak tahu la penyangak mana yang tak reti nak insaf walaupun dah kena tengking dengan warden . I mean HAALOO ? Minah tu buang tebiat apa ? !@#$%^&


Human ..... See ? "kqlo x puqz qty qgy,jmpe qt luqr rr ... itew bwq epul skqli....okey" Okenggg pale hotak awak . BM macam failed je kan ? lulz -.- Kau fikir aku goyang nak jumpa pakwe kau itu ? Haktuihh aku tak hamak ok . Cukuplah last aku jumpa kau dalam bilik. Ini perempuan haa buat hati wa panassss aja . Nak lepas geram dekat FB face to face tak berani :3 Heishh Lepas tu ada hati nak bawa kekasih sejati :* Okeh okehh sweet la tu <3

Im not that girl :( Aku bukan lah perempuan yaang suka bergaduh,berdendam but i dont know why my heart feel desperated sangat . Seems like my life certainly no way :( Walau apa pun aku tak kan give up ! *letak tangan dekat dada* Allah will be here anywhere anytime i go :') 

Alhamdulilah cita-cita aku *cita?* Nak jadi fassilitator tercapai ! <3 wuuuhuuu :* But aku tersenyum bila kenang balik aku cakap dengan Haziq yang aku balik awal . :) I think he frustrated sebab aku balik awal sangat ! Haha that moment kelakar bila dia taknak aku jadi fassi and balik macam budak asrama yang lain. Alololo omey je haha .:D

Sometimes leaving someone loving is easier but hard to forget the memory . Isnt right ? For me it is right. Because bila difikirkan balik aku pernah alami semua tu . But so far we've been together for 5 month and after all aku duduk asrama he playing back of me . Such a horrible ! A week aku nangis duduk dalam bilik. My mom ask kenapa,aku diam aku geleng . Punya lah tak nak cerita . Aku pendam lama la juga for 2 Month and aku over contact a boy "Akiq Ikhwan" Pernah dengar kan ?

Haissh cerita dia tak adalah nak ending mana . Akiq Ikwan blabla itu sememangya tidak ada dalam hidup ku secara reality . Im just feel like "OMG aku less ke ?!!" Haha that is first time i was said when i knew his/her is a liar . hallo ? Aku dapat tahu before berangkat Tanah Suci . Memang boommboommbooomm ! Hati otak tangan mata semua lah . Haha dasyat kan ? And she was my cousin . Haha aku memang tak percaya suara dia cara dia acting like a boy otherwise dia adalah cousin perempuan aku sendiri. Yang menampakkan "SHE" merajuk la haha . Aku seolah-olah tak tahu apa-apa tau ? Macam terdiam seketika macam ehh tak dapat ungkap lah perasaan tu . After a long time akhirnya aku rasa terbuka hati and last night I wish her good luck in result PMR . Walaupapepon She is awesome ;)

Then truuptruupp Haha Haziq datang . Actually mamat ni aku suka cari pasal .Yess always yela duduk belakang dia kan ? Sometimes i take his pen or anything yang boleh buat dia rasa geram and then he pay me of revenge back :3 What the !@#%^ No matter what kalau aku sesat dalam Math he help me :) Helping with annoying :3 Yess ! After all aku happy keadaan aku macam ni :) Alhamdulilah

Okey sampai sini aku malas nak type lebar sangat ni pun taha maksima ! 

His beautiful eyes *ehh nama Taylor memang mata kecik eah ? x)