Mana semangat ?

Assalamualaikum


Comel kan ? Diorang tak fikir apa-apa . Diorang fikir mainan mainan and mainan . Aku dah besar :3 Besar sangat ? Tak adalah sangat asal pendek comel sudah #Ehh ? 

Hari ni result PMR keluar seriously like usual ayah & selalu perlimemerli aku :3 Yes ayah paling kuat dalam kerja ni . What? Result PMR aku tak memuaskan ke ? 4A ! ok what ? I meant bukannya result ni boleh bawa kemana . Cuma tentukan kita dekat sk yang terbaik je ok ! K fine , Aku rasa macam haiiihhh . Betullah budak zaman sekarang memang tak suka dibanding-bandingkan dengan jiran sepupu or else lah ! Eh aku boleh tension tahuk ?! 

I meant it ok. Aku ada feelings Bukan lah aku marah ayah cumaaa ... Im just nak dia tahu cuma kata-kata semangat je boleh naikkan semangat aku bukan perli tu semua . Aku rasa macam ....Ok relaxx...take a breath hmmmm haaaaa ! Whatever is .. He still my dad right ? :')

Okay be normal . Okay no i cant ! Tiba-tiba teringat pasal Ainina Ayob . Okay i know aku tak berapa nak kenal dia . But she always tweeet about school?I meant of course aku jealous ! Dah dapat tempias lagi bercambah tension aku time cuti sekolah ni . Itu sebab bila result PMR / SPM / UPSR keluar dengan aku aku sekali terjebak takutnya :3 Ok im done !

Fuhhhhhh~~~ Aku masih tak dapat cari kelegaan aku :\ Aku tak tahu mana nak cari mulanya . And now i found it . Yes he is ! Dia adalah kawan,musuh,teman pendamping,badut aku,everything is on him ! Haziq Abdullah . Aku lepas segalanya dekat dia and yeahhh first time tak keluarkan lawak bodoh dia and bagi aku some advice yang aku kena move on yang aku kena study betul-betul so i can get what i want . Yes that is it !

Aku kena banyak berusaha from now on . Okay sampai aku tak sabar nak balik asrama tetiba *krikkkrikk*  So now on aku nak cakap CHAIYOKK ! :'D