Little things that happen

I just smile as i could ;')
Assalamualaikum !

Have a good enough holiday ? Me ? Just having holiday with the same place , Melaka-KL-Segamat -.- . Sokay if i grow up i want to travel all around the world with Haziq . Such annoying rite ? K never mind he loves  me as friends and sisters . I thought we're together :( Oh yess we are always together ! 

Lately malas nak update . FB dah deactivekan . If buka twitter ada je aku ni menggatal nak stalk -.- Stalk about what ? Takut-takut dia cerita pasal Haziq lagi in the same time dia cakap dah buang Haziq jauh-jauh . K aku faham . Girls need more time to forget about their past with lover . Aku pun perempuan sebab tu aku tahu and pernah rasa . 

Last week aku jumpa Haziq dekat kedai mamak . Terserempak dengan dia baru balik dari Muar . K sejuk tengok dia makin sehat :) Ye la aku cukup terseksa bila dekat sekolah dia asyik paksa makan ubat batuk okeh ! Dia yang tak sehat -.- . Haha both of us were annoyed :)

Kadang-kadang apa yang dikata tu apa yang diperli tu memang aku terasa cili dia. Yes memang pedas . Tapi dah dia bagitahu aku sebab dia putus and bagi dia memang bukan salah aku . Cuma .... bagi dia :( *Eh siapa dia dan siapa dia ? --''

Aku malas nak betah aku malas nak berkata . Kalau boleh aku malas nak bersosial . Bukan penting pun . Memang la duludulukala aku memang niat nak duduk KL pakai macam diorang . Bergaul macam diorang tapi aku memang tak nak semua tu sebab tu bukan tiket dapat pahala . Aku taip dalam blog bukan nak memerli orang tapi luahan aku :(

Rasa macam memang tiap hari aku nangis . Yela aku ada ramai kawan . But there's nobody could here my tears. Jujur aku cakap majoriti kawan aku .... hmmm Ok memang aku nak sdih pun hari ni lulz --''

Aku tutup cerita ni , Apa yang penting aku nak belajar ! Bukan aku tak nak tunaikan hajat ayah yang mahu anaknya jadi seorang Ustazah . Aku seronok dengar bila seorang ayah bagi harapan tu tapi aku ? Arab bukan bidang aku minat :( Jujur sebab tu aku nak prove it in academic next year ! 

Bila dengar kata-kata Haziq semalam 
Cuba tengok PMR kau . Terukkan ? sekurang-kurangnya duduk luar ada tuisyen . 
Aku tahu la kau punya PMR okay dari aku :3 erkk but so far so good aku cuma dapat 1 gagal SAHAJA ^^ Yes apalagi math la :3 Tapi tu pertengahan tahun . Akhir tahun ? :( Sokay 2013 ! C H A I Y O K ! :)

Okay sleepy now ~.~ And those little things never break my spirit to standing as Strong Girl :) Vai ! <3



Forever i'll be Beliebers ;* 

CONGRATES HARIMAU MALAYA ! aummmmmm :*