Habuk ? Mana ?


Assalamualaikum ! :)

Haaii haaii haii ! Dah lama tak update blog ? Fyuuiisshh aku rasa aku form 5 macam dah habis sekolah ~.~ Hebat kan ? Busy memanjang. Kerja sekolah menimbun . Eh ? silap actually aku stay hostel kan ? So memang jarang ah update kan -_- bbrr 

So far dah masuk bulan ke lima and thats means my WAR IS BEGIN .. But aku ingat sat WAR je ni emotion WAR pun ada -_- pasal apa ? Yes friendship maybe ? 

Actually aku mana ada niat nak bencikan kawan aku seorang ni . No probably the truth is she actually is a kind girl . :') Mungkin dulu lagi better, kurang gangguan perasaan, mungkin dulu ada Syera and Kak Nana boleh betahbetah katakata dia . Orang kata aku ni dah tak de siapa nak hormat,betul ke ? :\ Since dia couple dengan someone . Before she told me something yang ggrr :3 And start tuu seriously kaasih sayang aku hilang :\ Dah rasa malas nak nasihatkan dia lagi,dah rasa penat sangat dengar dia berleter dalam bilik,dengar dia bercakap . And i dont know why :\ k forget it aku tak nak menangis sebab dia . Why must ? And aku malas nak cerita panjang-panjang ~.~

Memandangkan sekarang ni musim PRU13 , and i dont know why kali ni macam meriah sangat -_- Masa aku kecikkecik dulu tak ada pun meriah macam ni lulz . And ive got a free motivates pasal PRU ni haa dari kakak aku . K baru tau apa motif sebenarnya benda alah ni hikhik. Maklumlah aku pun baru belajar bab Malayan Union bagai ni .. Masih beWimpy lagi huaaa :D Actually kena balik hari ni tau . So ada idea tak apa alasan aku buat ? But seriously ! Aku demam :3 

Dalam PRU tahun ni aku tak mengharap sangat siapa menang. Janji tak jatuh dekat tangan Kafir . Aku takut tulah , kalau jatuh kat tangan kafir memang sah la dunia nak kiamat kan ? >.< Nauzubillah ! Seriously ada keinsafan dalam diri sikit *pegangdada . And i hope soo PAS & BN bersatu . Kalau together2 itu parti mestilah lagi best kan ! Negara maju, islam bangkit :) 

Heishh aku ni haa kecikkecik lagi cerita pasal politik seriousky tak berapa minat sangat :3 Haa nak corito ni masa dalam kelas Epul & Arif K bergaduh pasal politik WT !@#$% haha siot tak diorang ? Sorang Pas sorang BN aku tak faham betul budakbudak bawah 21 tahun ni lah >.< 

Actually sekarang ni aku tunggu Haziq :( Bila dia nak call & text ? Haiiihhh entahlah .. 

Lepas Along pantang halamakaiiihh dah nampak macam anakdara balik seyh -.- Jeles melanda ~.~ Seriously aku suka sangat tatap muka dia lawa sangat :3 Lagi lawa kalau pakai tudung :) Insya'allah aku doakan untuk dia AMIN ! :)

Just dia balik segamat aku rasa macam i really have a sister . HAHA belanja aku makan Pizza Hut . Apa ? Aku makan pizza sekali setahun je tau , tu pun belum tentu ada orang nak belanja ke tak --'' 

*kepalagoyang2* Mana taknya update sambil update blog . Dengar lagu Believe Acoustic pula tuu memang tak sah la Justin bieber nyanyi dengan lagu beauty and the beat acoustic fuhhhlamak U_U hikhik .

Aaaaaaaannnnndddd at last aku lupa apa aku nak cerita ^_^ Yeahh akhirnya boleh publish ! :P HAHA K bye fellas :*