Krikkk....



Assalamualaikum

Just miss them lot :") Hee Terkadang dalam hati ni selalu fikir . "Kenapa aku masih sunyi?'' Walau ada kawan secaring mana pun aku masih rasa sunyi . What aku ni tamak ? Nak kawan ramai lagi ? Heisshh aku ni memilih,kuat sentap,kuat merajuk,cepat terasa. Haziq selalu pesan '' Elakkan dari cepat terasa wak '' Aku tau mungkin ramai tak selesa dengan sikap macam ni . Haziq borak dengan perempuan aku dah cemburu buta . Lulz gedik kan ? Haaihh aku taktau nak ubah macam mana . Im just who i am . I cant be anyone and i dont want to ! 

But the most important thing yang selalu buat aku senyum sorang sorang . Ayat Haziq :') Sometimes he would make my heart melting sometimes annoying haha Sometimes he understand me . Sometimes he never treat my behaviour haha sebab selalu merepek :3 But Honestly he my everything . Tak kisah kalau tak sayang aku macam sekarang tapi aku kesah kalau dia hilang dalam hidup aku selamanya ;')

Malam tadi i mean malam semalam haha macam kelakar ingat boleh lah gelak gelak tapi serious Haziq buat keadaan sunyi sepi dengan berdrama yang sedih la jugak . Motif esok aku dah pergi tinggalkan dia . Alolololo such a cute man la :) 

Actually aku tak de benda nak story =='' cuma bosan tahap cipan zi +++ macam orang gila pun dah ada ... so better im off bye ! :)
Aku tau merepek , soo biar jelah *jeling*