Heart Attack


Assalamualaikum !

Heyyoo ? Mesti sekarang ramai yang tengah bercuti kan yang tengah holiday arrhhh bestnyeww :3 

And me ? Still here home sweet very bitter home. As usual kena kemas itu ini itu ini wahh seronok ! Rutin harian sekarang orang gaji tak bergaji maybe ? Eh hello ? Aku buat ikhlas lah ~.~

And this week and another week aku rasa mcam kena heart attack because of what ?
Apa lagi Mr Haziq yang seronok sangat dengan bola smpai kaki injured and still nak main lagi ? I mean haaloo? Kalau aku lah dah tak larat dah T_T K faham sangat dia memang kaki bola,semua bola dia enter . And i was like ?@#$%^& Bukan apa actually tak marah cuma sedih , tak kisah la nak main apa tapi Haishh

SPM entah kemana ?
KESELAMATAN lagi lah tak terjaga #bukti Tu haa kaki injured -_-
RINDU tahap maximum sebab cuti langsung tak dapat jumpa T_T

Mana tak heart attack aku ni , lulz macam orang tua pula . Next week seminggu aku tak de dekat Segamat and i'll be KLians *haha mcm kelakar je bunyi* Adoyaii aku ingat ada la chance next week nak cerita macam macam dekat dia eh eh aku pula tak de --'' Eh lagipun dia balik lambat Hari Khamis :\ Ish lamanya :(

Aku dah macam orang gila macam-macam aku bagitahu yang aku ni rindu dia , Dekat twitter aku rasa orang naik muak kut --''Susah ada orang tersayang ni . Lagilagi bila aku dapat ? Haa amik kau macam mana ibu tak de dekat Segamat macam tu lah aku buat dekat orang yang aku paling sayang ~.~ Seriously manja aku sangat sangat manja tapi comel tak agak-agak ? *silamuntahhijau* K menyampah mana comelnya.. Kalau Haziqaku cakap macam ni hmm ! lagi dia kutuk aku yang aku ni tak comel and busuk ._. See ? How crazy he is make me like this :3

And what par yang paling aku agak krikkkkrikkk bila malam :'3 Sejak ada Kesuma dia tidur awl dari aku and no more on the phone sejak kesuma ni . :\ Nampak sangat bola ajak dia tidur kan ? Haaaihh tak pelah sabar jela kan ? Nak marah kata kita benci pula nak merajuk aishh mengada pulak orang penatpenat kita pula nak buat hal nak merajuk bagai kan ? Haishh benda aku perlu buat sabar dan senyum ! :) Heee 

Need sleep
Need Rest
Need tears :') Ouhh you know how i miss you so much Haziq Abdullah :')