Its Over now


Assalamualaikum

Hey ! Soo today topic Over ? o.O Haha its not my relationship ;D cuma holiday dah nak habis kan ? So its time for me ready for The War , not only just WAR  a BIG WAR i think :3 

SPM

Ok,memandangkan semalam hari khamis and hari khamis  adalah kepulangan putera raja saya :3 Yess Dia balik semalam , and minta izin untuk tidur sampai maghrib and pukul 11:00 dia tertidur tanpa berkata dengan aku :'| Bukan apa hmm bukan nak menyusahkan tapi ahad aku dah balik hostel :'( Mestilah tak dapat borak puaspuas kan . Actually sepanjang dia dekat sana jarang lah borak lama-lama :( And aku nak bercerita pun tak boleh , sometimes dengar suara dia penat sometimes dengar suara kawankawan dia bising and tak dengar suara dia . Heishh :\ Its okay aku mula memahami kepenatan dia tu :')

So aku dekat Segamat and penat duduk serumah dengan bibik , Ya Allah kepoh sangat la dia tu ! >.< Aku rimas ada je nak bagitahu aku lah , And i know she already getting old but huh macam mana lah miqa nak tahan duduk serumah dengan dia padahal aku pun dah give up dengar die membebel :3 Haha kekadang lawak pun ada :D

And esok ibu nak gerak KL balik sebab ada wedding , And kebetulan Mak Tam balik bawa Ain and tidur rumah Along . Tak rasa iri hati ke kalau-2 diorang jalan hari sabtu tu yela pergi iCity ke pergi mana mana lah yang menyeronokkan ? :( And aku pula plan nak keluar dengan dia :\ But dia tak bagi responsive yang baik,but aku rasa macam urrhh ! >.< Yes aku jenis susah nak buat pilihan kalau duadua tu buat aku gelak ! :3 

K tutup cerita and masa dekat KL aku tengok dua Movie

                             

Epic tak best sangat and biasa je , But i tell you Now You See Me ! Its awesome ! The FourHorseman memang tebaik aku cakap (Y) Crita  ni aku tengok sorangsorang sambil kaki aku melecet and sejuk nak mati dalam cinema tu but kelaakar bila satu row tu belah kanan ada empat seat, Aku amik yang first seat belah kiri and ade abang ni amik seat belah kanan hujung ahah tengahtengah kosong :3 Lulz masingmasing kesepian tengok movie alone kan :D 

K enough need sleep bye :*
Unmotivable posting :3 Errkk BI mana aku rembat ni ? :D