Matured



Assalamualaikum Muslims :)

Holla Selamat Menyambut Bulan Ramadhan :)

Lambat lagi ke aku nak ucapkan ? I hope not :)

Alhamdulilah kita jumpa lagi bulan barakah ni kan ? :') Hope bulan ni dapat banyak maanfaat buat aku :')

So far i just got a few problem last 2 weeks. Kenapa ea , kenapa mesti perasaan dendam terkubu dalam hati setengah manusia ? Dulu aku pun sikap macam tu tapi bila realized balik huh there's nothing that ive got from that stupid revenge . Salah ke aku tegur benda yang betul ? 

Bila seseorang dah tegur aku benda baik aku tegur orang lain benda baik juga and kenapa bila aku yang tegur orang tak dapat terima ? Am i not enough matured ?

Oh ye aku perasan, terkadang pelik juga kenapa diorang even batch aku sendiri gemar pijak kepala and anggap aku super duper likely other kids . It is about MATURED . Nak kata aku tak matang , im just who i am . Aku manja dengan semua orang,aku garang dengan siapa buat aku marah,aku jenis pendam perasaan . And aku friendly dengan semua orang . Kenapa ada je mata yang padang serong pada aku ye ? Hmm *fikir*

Huhh,*sigh* aku malas nak fikir . Dekat sekolah aku rasa macam b**oh sangat . Rasa macam not enough ilmu dalam otak berbanding diorang . But who cares ? Tak kesah la diorang nak kata apa . but i just could be myself. Memang dari lahir itu lah aku so knapa nak pertikaikan yang aku gedik ? :\

Aku penat,aku dah lah kuat jealous tambah lagi dengan perli memerli dalam asrama,kutukmengutuk lah haihh Ya Allah jauhkan aku daripada dosa sebegini Amin...

Im just begging you,dont leave me :')