Hwan-yeong !


Assalamualaikum

Selamat selamat selamat ! Last post is 4 november 2013 dan sekarang gatal tangan nak mengupdate sesuatu , memandangkan aku memang dah berbulanbulan tak hupdate soo.... cerita aku adalah bercamput hmm tajuk pun dah korea kan ? Soo apa kata mula dengan something yang aku dah lebih addicted sekarang ni is ...


Yupp Exo-K and Exo-M haha seems like my header is changed into Exo too see how addict i am ! 

Idk sejak bila aku mula masuk jelajah dalam alam korea ni , seriously dulu hmm jangan cakap nak nyanyi kenal artis korea pun tak tau . Apetah lagi nak nyanyi lagu dia lol 
Dan sekarang jangan cakap lagu EXO semua hampir dihafal. yelah tiaptiap hari dengar kan mana tak nya -.- hmm idk nak buat apa serious tak nak addict sangat dalam kpop ni T_T

Actually dah lama minat kpop cuma tak terlalu addict sampai macam ni lah , Elly lah ni ! Dia yg kenalkan aku dengan membermember kpop sampai aku sekali terjebak ! Daebak !

After berbulan aku tak tahu nak update apa sebenarnya sampai blog pun kena hack , omygod seriously -_- tak mau ah cerita sakit hati =.=

As ex-student aku dah habis SPM yeah ! Opps bukanbukan dah habis Sekolah ! Yeahh Chughabnida chughabnida hikhik *peace* Nak tanya macam mana aku jawab hmm secrecy lah malas nak ungkit benda lama aicehhh haha poyo sangat >.< Tapi hmm sedih sedih sebab tinggalkan sekolah sebenarnya banyak kenangan banyak sangat sukaduka dalam sekolah lagilagi aku duduk asrama . Memori tu tercipta terlalu banyak dalam setiap saat tak kisah lah tengah tidur ke makan ke belajar ke bercakap ke Its all a precious memories that i'd never be forgotten ! 

Kawan kawan ramai sambung Maahad , as ME seriously Bahasa Arab bukan bidang yang aku minati tapi Inshaallah agama tak dilupakan betul tak ? Hard sebenarnya nak convince kan ayah and ibu aku nak ambil jurubahasa korea *burstlaugh*

Hahahaha nampak tak nampak tak !! Korea lagi nampak sangat addict dia tau menci betul. Bila fikir balik layak ke aku dapat course bahasa and liguistik hmm harapharap dapat lah kan /.\ Its not mengharap sangat tapi fikir balik aku dapat panggilan PLKN ! Haaaa kau dengar tu PLKN ok kalau first call takpe ni tak secong or third intake sedih sangat T_T Lagilagi bila dengar tak ada sangat kawan pergi saing aku masingmasing pergi awal ok sedih tau *burstcry*


Seems like aku akan mengjarangkan mengupdatekan mengblog *banyakmeng* Seriously idonthave any idea idea ni menggedik tak nak burst out bila aku bukan blog . Nak delete hmm sayaaaaangggg chuwaaaeee chuwaeee kesian blog dah bertahun aku tubuhkan dia lepastu nak delete tapi blog ni tak ada hati and perasaan biarkan je pun dia still bg kita log in haha baik kan ? :D

Oh yeah seems dah masuk 2014 haha seriously lambatnya wish and rasa cepatnya tua T_T Dah habis sekolah dah pun dah boleh kahwin dah pun *ibucakapbutdontwant!* Dah ambil lesen dah pun tak hapak dia lambat gila nak dapat lesen L -.- L je pun belum lagi lesen P hmm dah dua minggu aku menanti nak tekan clutch bagai haha biasalah budak tak pernah tekan clucth kereta setakat minyak je pandailah *keretaauto*

Biasalah lepasan SPM mesti dapat cuti rehat tinggeng dalam 3 bulan kan kan kan ? Tau lah aku kerja kerja makan tidur lepak kemas makan tidur lepak kemas dalam rumah , jalan jalan pun dekat dalam rumah seronok tau , jarak nak pergi dapur dari rumah tamu tuu jauh macam pergi KL wkwkwkwk Serious bosan and tak tahu nak buat apa , aku ni jenis memilih untuk bekerja lagi satu susah tak ada transport *bwinggbwing* sedih tau nak juga merasa duit hasil titik peluh sendiri tapi bila fikir balik tak payah lah nanti kesian ibu tak ada siapa nak jaga hee *anakygbaik* ;)

Nampak gayanya aku ngantuk tapi tak sedia lagi nak unprivatekan blog HAHA bongok kan ? ;DD *peace* takpelah setakat diary dalam blog jadilah nanti dah besar sikit boleh baca post lepas lepas kan , biasalah sekarang internet hujung jari aku dalam tandas pun boleh skipp baca post lepas haha *joking okkk Sleep tight ! :)