Harihari macam ni lah


The serious things is , I MISS , AKU RINDU , NANEUN GALMANG , ECHO DE MENOS everything lah !

I didnt expected that this feeling would become in my life, but seriously its killer .

"Kau buat apa sekarang ?"

"Eh kau tak ambil maahad ke ?"

"Saya rasa awak ni tak ada dorongan daripada keluarga untuk lebih kepada apa yang sekolah asal awak ada "

"Kau ni dek buat apa duduk rumah,cuba buat benda yang berfaedah"

Actually .... For all those answer is I NEED SOMEONE 


Someone ? Something yang boleh cheer me up , ok its definitely goes out of my mind but im still missing 

"This is what the best of us "

Dulu

"Kita belajar samasama,sampai kita berjaya ok?"

Aku rindu katakata semangat ini sebenarnya , its not somebody tp special one. Ya aku cukup iri hati bila dia dekat,borak,senyum,pandang,ambil gambar dengan perempuan lain eventhough kitaorang memang jarang contact but nampak macam aku sayang dia sangat ke ? To desperated ke aku ni? Sampai orang lain pun duk tunggu aku aku still tolak , ehh come on lahh nak sangat masuk minang -.-

When it comes to have a big homework,dalam kelas,dalam dorm everyday dok bising 

"Ahhh cepatlah habis sekolah"
"Eishh tak sbr nak masuk U "
"Ahh tak sbr tk sbr tk sbr blablabla ~~"

Actually tu semua dari mulut orang yang tak planning awalawal masa depan dia macam aku ><<><><><> 
Susah sebenarnya bila dah tamat sekolah ni rasa macam bosan lagilagi bila kita tak tahu nak buat apa tiga bulan dalam rumah bila kawankawan semua dah ada kerjaya kita duduk bermanja bawah ketiak mak lagi , Dah agak apa kes tu ? Macam aku .

Dan bila lagi kita asyik kena nganjing dengan all arounds of us 

"Lahh  tak kerja ke?"
"Mengganggur?"

I mean what Pardon?

Ini sangat speechless ok, sibuk dok tanya orang dah apa kehal ? Aku ni bukan jenis suka cakap carut yes truthly its me paling command pun bengong tu paling teruk lah pernah aku lepas pada orang tapi pelik orang suka panggil aku bodoh. Nak sangat aku bodoh ke apa ? !@#$%^& 
Actually aku tengah marah,sedih,speechles,unfeeling good,sleepy semua benda yang rasa macam nak hentak kepala lah , Happines ? I hope soo almost Amin ..

and the otherwise , is it wrong for those people who addicted dengan kpop? Actually apa masalah kau nak batch orang ni ? Orang beza beza yang sama cuma asal kita Allah yang cipta. Aku tak ada lah over addicted dengan kpop dan sebenarnya lah kan aku tak tahu nak buat apa so aku minat lah kpop HAHA and seriousy kalau dah ada orang caring of me lah kan aku tak rasa aku minat kpop lagi melainkan dia pun terjebak nak minat kpop hmm memang tak ada harapan nak hentikan addicted ni tau *tgnkatbahu*


Sometimes benda yang kita nak relaxkan lah jadi menggelabah bagai macam hapehh je kan . But sokay i'll take it easy . Mungkin silap aku ambil langkah macam ni tapi aku yakin there's a way for me to get my happiness Insha Allah :) 

Bye from me :D kuikuikui