Ahoooyyy 2013

Assalamualaikum


Setelah dan berbulan tak menaip *Ehh? Akhirnya aku decide nak taip hihi and tak ada idea `.` 

Its okay lah . Seems like 2012 akan melabuhkan tirai kan so memories dalam tahun ni sangat banyak and im very love bila birthday aku Haziq bagi aku present :) Remember SMILE ?


He's looking good huh ? *angkat kening* Much miss him hihi walaupun duduk sebilik tapi aku letak dia hujung katil sejak ada kura-kura ni :3 Haa kejam kan ? 

Soo dengardengar aku sebenarnya dapat jadi fassilitator and aku masih berdiri teguh dalam rumah ni :3 See ? nampak tak kasih sayang cikgu aku ni ? Lulz punya la aku ekcited nak mati jadi fassi k tibatiba balik 2/1/13 :3 Harhar laugh to me k thanks :* 

Bukan adil tak adil . Hallo ? Aku memang teringin nak ada jawatan . Anything jawatan lah but tak ada rezeki :( Know what ? Haziq dah pakai baju purple and Jana biru aku still putih :3 Tak pela putih nampak suci haha :D 

So then aku tak dak idea urghh ! Bye :\