The Weeks

Assalamualaikum

Comel bukan ? Senyuman tuu.. Aku dah tak dapat harihari dah. Biasalah sekarang dalam kelas tak ada lagi teman nak buat bising tak ada lagi teman nak nyanyi,tidur,ceritakan masalah semua . Tu semua tahun semua tahun tahun sebelum ni . Sekarang aku diam , aku jadi diam dalam kelas . Apetah lagi aku jauh dari Haziq & Chipudiin :(

K aku malas nak sedihsedih . Bukan dapat apa pun . Dah dua minggu aku kemurungan satu sekolah termasuk cikgucikgu sekali tahu apa masalah aku . Sadis. Yela 4 tahun borak sama-sama tibatiba dia pindah macam tu je . 4 tahun samasama gelak,tidur everything la dekat meja tu tapi sekarang jadi sunyi . Takpelah maybe bukan kehendak dia nak pindah kan ? I wish you Good Luck Fatimah :')


Nasib baik , ada yang sudi bahagiakan aku bila aku sedih . Terima kasih Nursyahirah Jannah & Hairul Hanis <3


Tapi tapi tapi kaaaaan . Kenapa perempuan kuat cemburu ? K memang lumrah tapi bila difikir balik Ya Allah cemburu aku sampai butabuta k . Haziq borak dengan perempuan tanya pasal homework pun aku dah gedikgedik merajuk . Lulz ? k aku memang benci sifat ni . Macam mana nak elakkan ? K jauh dari fikiran negatif kan kan . K aku try so far still tak boleh -.- Urghhh

And malam tadi otp dengan Haziq . Harhar k sumpah dia memang buat aku gelak . Actually Aisyah Syakirah BINTI AZHAR ok . Dia tidur rumah aku . Sumpah macam adik aku dia ni haha tapi tak pe kemas sikit rumah ada pembantu erkk ? HAHA k start otp tu Haziq gedikgedik nak cakap dengan Ecah , aku punya baran --' Lepas tu dia suruh menyanyi aku nyanyi lagu sekolah & asrama baik kan ? ^^ lepas tu blablablabla . Eh malas lah nak cerita -.- 

Esok aku balik asrama a.k.a Jail tapi aku bahagia what sekarang duduk jail tu hikhokk walaupun ada laaa cikgu GK :3 *gilakuasa* K tak pe apa pun demi kebaikan orang ramai dia buat macam tu kan kan ? heee ;D

Actually saya ketandusan idea nak tulis apa ingat nak berpuitis ehh aku terus blank Ecah cari pasal :3 K bye fellas :*