Just post A Story


Assalamualaikum ! 

Heyyoo world :) No time no see . Phiuuuhhh dah lama tak update :3 K seriously memang banyak sebab tak nak update one of it is yes no ideas --'' Toinkk kalaulah tepi kepala ni ada keluar mentol sahsah la aku update. Ni tak lemau je muehehe :3

So 2013 dah masuk bulan Februari and birthday atok pun dah lepas ~.~ Atok siapa ? Buah hati pujannga lee -.- 11 February 2013 adalah tarikh yang bermakna bagi dia la kan . Hikkhikk Present ? naah aku lupa nak ambil gambar present tu. I give the present 6 days early than his birthday . Ahaaa awal kan ? K sebenarnya aku malas nak pegang lama-lama present dia tu . Biasalah budak asrama kan ? Dah la banyak mulut ada juga sampai ke telinga warden hamekk kau kena rampaihh :3 Eh tapi bukan telinga warden kut ? Rasanya telinga GPK HEM aku :3 Warden aku semuanya seporting seporting ^^ 

Oh ye aku bagi apa? As simple as me Watch ^^ Haha tak dela mahal sangat tapi lepas bagi memang aku terasa maluuuuuu sangat rasa macam tak nak masuk kelas seharian tu ada juga malu punya pasal kan :3 So aku abaikan aku buat tak tahu . Belajar punya belajar aku sakit perut pula . K aku memang suka penyakit ni sampai Sir Diddy pun rasa risau tengok aku buat muka kerut sepanjang pembelajaran :3 ahakk . 

Alihalih balik cuti ni dia pujuk punya pujuk sampai melalak eden haaa akhirnya *angkat bendera* hikhik Soo aku macam pelik dekat rumah aku happy sangat sebab dia boleh buat aku gila ibu boleh buat aku tension and ayah buat aku stress . Apa ? rasa macam pelik tau kalau parents aku tak buat aku stress kat rumah kalau diorang tak buat aku paksa dorang buat :3 errr Pelik ? :\ Who cares ?  Dah memang aku sorang je dalam rumah ni tak de adik,kakak-kakak dah kahwin ada family sendiri and meee ? Hahaha kadangkadang rasa macam anak tunggal pun ada juga :3 hiwhiwhiw

So another story dekat sekolah ? So far okay lah but satu je masa netball hari tu ., Ya Allah aku tak tahu betapa sedihnya aku team aku tarik diri macam tu je ! !@#$% I mean double what ! yang berusaha cari manusia untuk main adalah aku ! And manusia yang penat beria nak menangkan netbal bawah 20 adalah AKU ! lulz Mengalir lah air mata aku masa tu . Actually mengalir nya air terjun bukan sebab benda benda yang sepatutnya aku happy tu actually sebab sakit hati aku pada dia :3 Haha kalau nak tahu sepanjang minggu persekolahan minggu lepas memang aku banyak sakit hati dengan dia . Eh biasalah perempuan kan ? Susah kalau perempuan tak ada sifat jealous kan kan kan ? 

Cerita nya tak adalah provok sangat cuma sakit hati bila dengar Si Dia ambil nametag kawan aku then pakai then kena panggil dengan cikgu :3 lulz aku rasa kalau aku i tak ada tahap kejealousan aku malampau tak de la aku nak melalak sepanjang hari :3. Three days none stop i've cried all day and night because that matter -.- Annoying bukan ?  Anyway aku tahan dan sabar dan sabar as soon as possible . Alhamdulilah aku tenang jiwa sikit la sebab nampak Hidayat Tan senyum macam Haziq ! hahaha :D 

Soo balik rumah kerja aku adalah homework homework and homework ! Lots & lots & lots :D Eh i like k . Rasa macam hidup ni dihargai oleh seorang guru muahaha aku tak perli ok :3 This is something serious ! K........ apa lagi nak cerita haa ? Oh ye about my lovely mom . Alhamdulilah she's doin fine and fine cuma jalan masih tidak stabil . Sometimes aku kesian juga tengok dia , siapa tak kesian kan ibu kita yang sakit ? Sometimes aku pelik kenapa lepas operate kaki dia tak baik baik ! ?? Aku nampak la kan macam makin teruk ? Ok No matter what my mom is safe and Alhamdulilah dia boleh berlari . Eh tak ! Berjalan tanpa tongkat :3

*thinkthinkthink* So far no story lagi ahahaha kalau ada pun . Ada yang membaca ? Sila angkat hidung =.= Entah kenapa several days ni aku jadi gila meroyan . Asyik nak gelakjeeee . Salah kan Haziq Abdullah :3 AKu rasa fantasi kami dah pergi sangat jauh ! Haha Seriously Setia Hujung Nyawa is the beest . Aku tengok part yang sesuwitt sugar dia makaaaaaihhhh gugur jantung dapat suami gelabah macam tu :3 HAHA Macam seronok bila keluarga bahagia macam tu kan ? Haihhh kalau kahwin paksa ni nampak best je , tapi tu la ni soal hati susah nak terima kan ? Tapi tak pe jodoh di tangan Allah . Kalau Dia lah yang terbaik buat kita yang Allah dah tulis kan maka dia lah pedamping hidup kita sepanjang haaayaaat :) Aminn In Sha Allah :)