My Month



Assalamualaikum

Holla , dah lama tak update fewwfeww maklumlah sekolah kecik jadi tuan rumah tu yang tiga minggu tak balik tu hihi ;D Menang tak ? Haihh wallahua'alam... Hee so far memang dalam masa tiga minggu ni bahagia sangat ! except in last week of the weeks~~~



*Pandang atas seolaholah flashback*

Haaa actually minggu terakhir tu sepatutnya minggu bahagia buat aku . But unless jadi terbalik pula ? Oh yeah no me :( 

I dont expect pun benda ni terjadi kan . But for surely i dont meant it ! *angkat tangan* Trust me bukan niat aku nak buat dia kecewa... But surely aku memang tak sedar ! Macam mana aku boleh tak sedar !@#$%^& *h*t me ! :3 Ini semua garagara mamat tu la yang buat aku melting sangat sampai jadi macam ni ! huhh ! See ? Aku dah mula salahkan orang lain :3 Tapi Alhamdulilah aku dapat a second chance and aku takkan sia sia kan nya ! Promise ! *smile*


For surely time birthday aku .. Oh My English ! Banyak sangat surprise ! Aku rasa macam nak *screaming* something like that ah .. Kebanyakkan nya surprise cake :3 Before besday aku lagi ibu tempah Velvet Cake's then bawa balik asrama memang masingmasing muka piranha :3 Then time besday aku Ibu datang bawa KFC & Cakes unuk dijamu dengan rakan sekelas . Yang memang tak disangka . Ibu minta tolong Haziq ! Bawakan makanan tu semua dalam kelas . What a shock !@#$ Seriously muka aku tebal nak mati sebab maluuu ! Diorang semua cakap Haziq yang belikan blablablabla Ahhh sometimes annoying . Daa cant they see how hate me towards Haziq at school !? Errr cuma DI SEKOLAH JELA benci hikhik. And the other surprise from my both lovely sister ! Memang aku teringin sangat nak makan cake Secret Recipe ! F I N A L  L Y ! hikhik sooo... this month juga i got neww members in our family ! :)


T A R R A !!!
FAIQA MIQAYLA BT MOHD FAHMI IDZUL

Seriously aku cakp budak ni teramat comel nak mati sampaikan aku naik geram ! :3 urgghh putih sangat ! Ok done .. Actually malas nak update panjangpanjang . Haha tak ada idea sebenarnya . #EHH actually ada cuma MALAS hikhik ok bye ! <3